Afer Pardavimo Nuorodą:
1.Prašome susisiekti su klientų serviece prieš užsakymą:
2.18 mėnesių garantija.jei daiktas turi defektų,mes galime grąžinti jūs arba išsiimti naujų atsarginių dalių jums,prašome nedėkite blogų komentarai ne bus
3.labai atsiprašome už problemų
Problema 1: dalis led granulių negali šviesos ar turime įvairių spalvų
Sprendimas: Parodyti mums vaizdą apie problemą,po mūsų kolega patvirtinti bus išsiųsti kitą juostelės jūsų ar dalies grąžinimo, kuris jums patinka.
Problema 2: Valdymo dėžutė, ne darbą
Sprendimas: parodyti nuotrauką arba vaizdo įrašą ,po mūsų kolega patvirtinti bus išsiųsti kitą juostelės jūsų ar dalies grąžinimo, kuris jums patinka.
3 problema: nuotolinio valdymo pultas neveikia
Kad laivas iš kinijos: ne baterija įskaitant, prašome nusipirkti CR2025 Baterija įdėti į nuotolinio valdymo
Kad laivas iš oversea sandėlyje: prašome nulupkite plastiko baterijos uosto prieš naudojimą
Problema 5: Visos led juostelės negali šviesos:
1 prašome skleisti led juostelės pirma, prieš pradėdami naudoti
2 įsitikinkite, kad rodyklė tiek į uostą, tuo pačiu linijos, kai prisijungti led juostelės su valdymo dėžutė.
3 naudokite kroviklį mūsų mažmeninės langelyje
4 jei vis dar negali worl prašome išnuomoti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo padėti
Problema 4 : Telefono App negali rasti, led juostos
1 prašome skleisti led juostelės pirma, prieš pradėdami naudoti
2, eikite į telefono nustatymo ir pasirinkite "Bluetooth"
3.atsisiųskite phone " programėlę, pagal nuorodą galite užsisakyti ir atnaujinti į naujausią versiją
4, paprastai telefono app bus raudona netoliese led juostelės automatiškai.Jei negali skaityti, prašome keitimas į kitą telefoną pabandyti ( kai kurie labai senas telefono modelis negali paremti mūsų app)
5 jei vis dar negali dirbti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo padėti
Problema 5:Apie laivybos
1.jei prekės vežamos iš kinijos,ji trunka apie 15-30 dienų pristatymas
2.jei prekės vežamos iš ES sandėliai,paprastai gali būti gautos per savaitę
3.Jei paketas buvo sėkmingai išsiųstas, tačiau jų negavote, prašome patikrinkite savo pašto dėžutę ir paprašyti savo artimo, ar pasirašyti už tai.Jei jūs vis dar nėra gauti paketą, prašome susisiekti su pašte patikrinti, ar paketas.Galite pasikonsultuoti su klientų aptarnavimo, kontaktinė informacija (post office).
Problema, 6:Kodėl negavote grąžinti
Dažniausiai gali gauti grąžinti pinigus per 5 darbo dieną.jei ne ,prašome susisiekti su www.blaziunasa.lt klientų serviece pagalbos:
Lietuvių pirkėjai: https://service.www.blaziunasa.lt/page/home?pageId=17&language=en
Rusijos pirkėjai: https://service.www.blaziunasa.lt/page/home?pageId=18&language=ru
Ispanijos pirkėjai: https://service.www.blaziunasa.lt/page/home?pageId=19&language=es
- Elemento Tipas: Už Papildomą Mokestį